Či ide o mäso, zeleninu, ovocie, syry, víno alebo aj oblečenie, nábytok či kozmetiku. Často sa opakuje rovnaký princíp.
Máme tu malých a lokálných výrobcov, ktorí robia veci poctivo a podľa stáročí overených postupov. Do vašich rúk odovzdávajú výrobky v tej najvyššej kvalite. Snažia sa skvalitniť trh a čelia silnému konkurenčnému tlaku zo strany nadnárodných gigantov.
Ich produkty za vami nemusia cestovať cez pol planéty. Neničia prírodu, netrápia zvieratá, berú ohľad na život a zdravie ľudí. Nepoužívajú lacné náhrady, nesnažia sa hľadať skratky a znižovať náklady všade, kde je to možné.
Poctiví lokálni výrobcovia sú odkázaní len na verných zákazníkov. Vedia, že len ak dodajú kvalitu, ľudia sa k nim budú vracať.
Takýto prístup však stojí čas aj peniaze. A nie je vôbec jednoduchý. Kým sme v Krava&Company vychovali vlastné stáda, čakali sme roky. Roky neustáleho investovania a tvrdej práce.
Spôsob života, pre ktorý sme sa rozhodli, by sme však nemenili za nič na svete. Napĺňa nás vízia, že vytvárame niečo dlhodobé. Niečo, v čom vidíme hlbší zmysel.
Októbrové vydanie magazínu Ako má byť by sme preto radi venovali najmä všetkým partnerom, priaznivcom a zákazníkom. Ďakujeme, že s nami zdieľate hodnoty, v ktorých vidíme veľký význam.
Aj vďaka tomu si slovenské rodiny na konci dňa môžu kúpiť poctivý lokálny produkt tej najvyššej kvality.
Redakcia magazínu Ako má byť